25 januari 2011

SOM EN OJÄMNT KRAMAD SNÖBOLL

...det vill säga, det rullar men inte helt rakt fram.

Det här stället håller knappt styrfart just nu, skolan tar en hel del tid. Jag har bestämt mig för att klara den här kursen utan några omtentor eller andra...fördröjningar.

Det blir lite stickat faktiskt, min första tröja skymtar på bilden. Det är vänster arm som är på gång, den är snart klar! I övrigt förbereder jag för ett Mycket Viktigt Besök, vi (mamma, pappa och jag) har satt upp hyllor i mitt vardagsrum och i och med det startade jag en megaorganisering av min klädkammare, den ska äntligen få bli någorlunda användbar. Ooh, dessutom en tvätt av mina sängkläder (inklusive bäddmadrass) tack vare en katt som inte hittade till lådan.

För övrigt vill jag sticka knästrumpor och så längtar jag till våren.

2 kommentarer:

  1. Modern tycker du är duktig och som vi säger; du kommer klara det. Tror förresten att de har spännband på ica maxi!

    SvaraRadera
  2. Du är duktig som pluggar på =) Heja, heja!

    SvaraRadera