01 maj 2011

FÖRSTA VACKRA DAN I MAJ








































































































Såhär firade jag och Caesar påsk. Engelsmannen var här och hälsade på hela påskhelgen så egentligen är detta vårat för-påskfirande så att säga. Jag tog inte en enda bild när han var här, det är väldigt dåligt med bildbevis på att han ens existerar, jag får nog bättra mig lite på det där :).

I övrigt har jag fått ett jobb på heltid, samtidigt som jag ska fortsätta jobba lite extra på mitt första jobb. Och plugga klart den här terminen och de tentor som jag ligger efter. Det kommer gå jättebra, tror jag. Jag kommer dock sakna de härliga bussresorna fram och tillbaka till Göteborg då jag bara kunde sticka och titta ut genom bussfönstret. Det är något jag kan leva med, för nu kommer våren och sommaren och allt känns himla bra. Man ordnar faktiskt det mesta om man bara vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar